11209

Sho
Jag vet att ja inte har uppdaterat så mkt men blogg.se var jätte seg igår det gick inte att ta upp några bilder eller knappt skriva..


 Jag ska göra en liten planering nu på vad jag ska skriva i bloggen så även ni kan se den så ni vet vad ni ska läsa !



                        Planering
   
   Önskelista till jul !
    Michan tycker !
      Mitt egna mode



Det får bli det till o börja med ska ju hinna göra allt idag. Vi får ser hur det går hoppas ni blir nöjda!
Skulle mycket roligare om alla mina kära läsare börjar kommentera och skriva lite om vad dom vill att jag ska skriva om och om vad dom tycker !


                                                                            :D


                                                             





Kommentarer
Postat av: jenny

tönt skriv om mig . :O

2009-12-01 @ 18:56:49
Postat av: SVAR

ja men det kommer säkert flera inlägg om dig i framtiden ::O

2009-12-01 @ 19:29:36
Postat av: jenny

framtiden? vadå hur planerar du egentligen :O

2009-12-01 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0