161209

Heeej..
Jag vet att jag inte har uppdaterat men jag har haft väldigt mycket i skolan plus andra saker.
Har nog fått magsår så ligger hemma och bara sover..
jaja I morgon slutar jag äntligen skolan hur skönt som hellst bara skita i allt sen när vi kommer tillbaka till skolan asså 4 dagar efter min födelsedag :D så går vi på apu i sex hela veckor.
På fredag så ska jag till ullared får vell se om det blir kul eller tråkigt jag är inte så jätte sugen på att springa runt och trängas med folk. Sen på lördag är det dags för lillajulafton den kommer bli toppen detta året !
Jag tänkte på en sak nu för jag har ju vaknat precis så gick jag upp och titta mig i spegeln och det var ju inte den vackraste synen jag skådat Svullen runt ögen Håret lever sitt egna liv och min sov tröja är inte den snyggaste heller det är en brun björn på och jag har haft det nattlinnet sen jag var 5 hela år:O?! sådrf tänker jag inte slänga det. Det är så kul för när jag fick det linnet eller t-shirt så gick det  till mina fötter det va alldelles för stort och idag så är det nästan för kort i midjan haha jag tycker det är rätt charmigt i alla fall. Ja men det jag skulle komma till är att om man ser på film? och alla dom som precis vaknat där är så himla snygga! Håret ligger perfekt Inget svullet under ögat Deras smink har inte runnit det sitter på sin plats och Dom har fina sovkläder.
Så jag tänkte sen efter jag ätit så ska jag lägga upp ett inlägg med snygga sovlinnen för oss tjejer så vi kan se ut som filmstjärnor när vi vaknar också (Y) hahah
Så vi hörs sen igen :)

Hejhej.



 Jag just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0