181209

Hej igen.
Jag är så tröt jag har sprungit på ullared hela morgonen och handlat julklappar blev helt chokad när jag kom dit inte en ända människa var där typ jätte skönt.
Jag fick lov igår mkt skönt får jag säga ! idag så blir det en lugn hemma kväll det har hänt väldigt mycket denna veckan som jag inte kan säga i bloggen och det är inget ni behöver veta heller men i alla fall så har det varit väldigt mycket och jag har inte mått på topp.Menmen det ska bli skönt att vara hemma ikväll sen får jag vell se om jag får sällskap, i mon är det mycket som ska hända i alla fall jag ska gå upp tidigt måste städa o fixa för lilla julafton :) får hoppas den blir bra men har en bra känsla för det i alla fall, det blir inte roligare än vad man gör det. Och på söndag ska jag nog till min bästa pappa o hälsa på han och ge han paket, han har fått ett jätte fint paket iår så han kommer nog bli sprilans glad ^^. Vad har ni köpt i julklapp till era nära o kära eller hur man säger?
just precis nu 18.59 så sitter jag och funderar på vad jag ska prata om i bloggen sen senare, jag vill göra något kul. Kan ni inte komma med ider?  snälla :) ? det blir mycket roliager då !
Jaja ni vet vart man kommenterar o vet ni inte hur man gör kan jag läga upp en leketion så ni lär er :D.
Jag är så smart! :*




Måste bara lägga upp en bild på min bebis! Första bilden på han i bloggen..





Kommentarer
Postat av: Ulle

Hejsan Mickan, hamnade på din blogg kul å läsa lite om dig! E det din hundvalp,,riktig liten sötnos! Hälsa papsen när du träffar han. Ha det gott kram Ulle...



2009-12-19 @ 22:45:17
Postat av: Svar till ulle

Heej :) ja det e min och pappas :D ja va kul att du tittar på den haha, ja det ska jag göra ha det bra kramkram :)

2009-12-20 @ 16:35:23
Postat av: helena

guuuud vilken goding.:)

2009-12-21 @ 19:04:03
URL: http://zoohna.blogg.se/
Postat av: svar helena

ja han är mkt mysig ! :)

2009-12-21 @ 23:27:05
Postat av: sara

hej vilken fin blogg du har och hur gammal är du :)

2009-12-28 @ 11:40:28
URL: http://juustsaara.devote.se
Postat av: SVAR sara

Tack så jätte mycket :) jag fyller 17 nu 4 januari :)

2009-12-29 @ 13:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0