221209

HEJ.
Jag vet att jag inte skrivit på några dagar men det blir så när det är jul det är alla dessa julklappar som ska handlas sen händer det massa saker runt omkring en hela tiden som man måste ta hand om också, så jag har kännt lite att bloggen fått komma sist nu. Jag har ialla fall fått köpt alla mina julklappar dom är redan inslagna och klara. Idag så är det min mammas födelsedag så då ska jag och thomas (min låtsas pappa) åka in till mamma och ge henne paket och kanske något gått att äta :) jag och thomas har bott själva i några dagar plus min syster då som sover hemma dåodå, det har varit så himla skönt för alla vi kommer jätte bra överens så det är skit gött o vara hemma nu första gången på länge kan ja säga! Jag skulle igentligen åkte till min pappa i måndag´för vi skulle klä granen och äta mat o byta julklappar men så ska han ju sjäälvklart åka till allingsås och hjälpa hans tjej med att flytta saker. Sånt kan jag bli så jäkla arg över! åå vad det stör mig, men han sa att vi skulle ta det på onsdag asså i mon men då vet ju inte jag om jag kan för då ska vi greja i ordning hemma hos mig.. mkt komplicerat. Jag måste säga att jag har haft en jätte bra helg! På fredag va det ullared, sen på lördag så hade jag liten julafton hemma hos mig först kom mina bästisar ^^ Jenny och Pernilla så gjorde vi julgodis det blev knäck och såna rispuffar me choklad vi skulle gjort en kola sak med men när vi insåg hur kletig knäcken var så tyckte vi att vi sket i det :) i alla fall sen byta vi julklappar ska ta kort på mina julklappar sen å lägga upp :D blev jätte nöjd! har redan öppnat dom OCH använt dom :) Ja men sen vid 7 tiden kom Marcus, KaggenoJossan och Bringan. Vi åt julbord som jag hade lagat hur gott som hellst va det :D Alla som va där tyckte faktistk också  det så så dålig är jag inte på att laga mat ! sen blev det utgång vi åkta hem till linus marcus tvillingbror och parta loss :D
Blev en jätte bra kväll! Lite synd om jossan dock som fick en smäll över munnen så ett ben brötts i ansiktet sen flyttades fyra tänder och två gick av! och hon som precis blev av med sin tandställning som hon gott med 2 1/2 år med. Så nu blir det soppa i 6 veckor för jossan och en liten rund blåklocka börjar komma fram nu, Hon ser ut som hon har tryckt in 20 prillor under läppen hahah men ja gillar hon ändå!
Så det va den helgen på söndag orka jag nästan inte ens lyfta på mig så det blev till att ligga hemma och titta film o äta julgodis. Ja och idag ska jag till sjukgymnasten så tråkiigt men det är rätt skönt när man tränat klart, sen ja sluta innebandyn har jag förlorat så mycket muskler så det är hemsk ! men det håller på och ändras nu :)

Ja nu fick ni lite uppdatering utav vad som har hänt, nu ska jag gå och hoppa lite på min kille och se om han vaknar :*


KramKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0