231209

Jag kör lite nattbloggning känner att ja inte har något bättre för mig nu.
Men det e ju den 23 nu så det är en dag kvar till julafton jag vill att det ska gå fort över jul nu denna julen kommer inte blir bra. Har en konstig känsla i magen som Bringan brukar kalla det :P ja men så fort julen är över så är det bara att börja tagga för nyår! den kommer bli så jävla bra den bästa någonsin och den ska även firas med dom bästa.
Ja ikväll har jag inte gjort mycket jag va på sjukhuset så fick jag ett sms av Marcus att han var på väg dit för han  förga håret för några dagarsen och det börja klia jätte mycket på han plus att han blev jätte förkyld sen i morse när han vakna så hade hela hans huvud svullnat !! stackarn =/  så han fick med åka in till sjukhuset så fick han lite tabletter som skulle göra det bättre men han får Aldrig mer färga håret för han tål inte något som är där. jag har inte sätt hur han ser ut än men alla som sätt han säger att det ser jätte kul ut så jag har vell lite roliga bilder i mitt huvud hur det ser ut haha ne ja ska inte vara taskig för det kan inte vara kul för han stackarn.
Jaja sen åkte jag hem och la mig på soffan och sov en blund har ju faktiskt tränat idag med hos sjukgymnasten det gick mycket bra :) känns redan bättre i ryggen faktistk. Sen fick jag gått ut med min hund för hon stod och hoppa upp och ner av glädje för det va snö ute, vet nog ingen mer som älskar snö än hon helt tokig blev hon men smidig som jag är så skulle jag självklart gå i rask takt ut på alltanen och släppa ut henne det sluta med att jag drutta på rumpan fy satan va ont det gör när man ramlar så klockrent typ sånt som bara händer på film. Men stark som jag är haha lyckades jag faktistk resa på mig och gå ut och leka med henne det va rätt mysigt.
Nu ska jag strax gå och sova hade jag tänkt mig det blir en lång och stressig dag för mig o min syster i mon.
Ni får ha en bra kväll/natt

Kramkram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0