291209

Hej
Äntligen skönt med ett nytt inlägg eller hur ?
Ja har inte varit hemma så mycket har inte haft så mycket och skriva om och inte haft någon ork så därför har det blivit lite off med inläggen..
Ja men i alla fall Så har jag glömt att önska alla en God JUL jag hoppas alla hade det bra. Min kunde varit roligare men jag överlevde jag åt mkt mat kan man säga haha. Men får ett träningskort av pappa nu så det ska börjas träna efter nyår så man har den riktiga strand figuren till sommaren jag undrar hur det ska gå haha jag är inte jätte duktig på det men ska ju allt försöka Det ska bli kul och se om man förlorar någon vikt om man börjar träna.. Det är ja inte så jätte bra på haha Men ska ge det ett försök önska mig lycka till :D Jag var i stan i går första gången på jätte länga jag hitta i alla fall min nyårs klänning :D! OCH mina dröm skor jag har typ letat efter sådana skor i 2 år och nu hitta jag dom, Köpte allt på rea så ja kom hem 600 kr fattigare, jag är rätt glad att ja bara lyckades göra av med dom pengarna resten får gå till *dumheter* Jag tänker inte lägga ut någon bild på mina kläder för om alla ser det så vet dom ju hur jag ser ut på nyår och då blir det inte lika kul så ni får se det dagen efter :D eller kanske på nyår :P jag är verkligen nöjd över det i alla fall, Idag har jag varit hos sjukgymnasten igen, idag va det lite jobbigt för jag hade väldigt ont i ryggen redan när jag kom dit men det gick bra :) jag tränade hela mitt program plus lite till så jag kommer kanske ha lite träningsvärk i mon menmen, nu har jag precis duschat och drat på mig en ansiktsmask som är någon lera från döda havet den blir jätte varm när man lägger den i ansiktet jag blev jätte rädd först och trodde jag var allergisk men det skulle tydligen bli så.
Jag ska gå och nopra mina ögonbryn nu i fall ni vill veta :) så det kanske kommer in ett till litet inlägg senare eller så dycker det upp i mon.
Ha det bra så länge :)
Kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0