31209

Hej bloggen !
Jag är jätte trött har varit i skolan hela dagen och även varit på rehab och fått massage det behövdes kan jag säga. Sen åkte jag upp en sväng till min pappa och prata med han så hade han självklart satt på en film med och det var ju självklart "Flickan som lekte med elden" och den har jag lovat att jag ska se med jenny så ja fick ju gå och sätta mig vid datan tills min buss gick för ja ville verkligen inte se filmen för jennys skull. ja e så snäll (A)
Ne men sen bar det av hemåt och nu sitter jag vid datan och lyssnar gärnet på massamassa trance musik! loveit
Jag har massa beslutsångest med nyår ja vet inte vad som händer, det e prat om att åka ner till småland tror ja med massa kompisar men jag vill att det ska med mer folk än som det e nu, så därför e det lite svårt och säga om ja ska med eller inte :(! Och jag vill ha tillbaka mitt legg nu saknar det massa =´(
Får nog gå och ta mig något att äta nu jag är jätte hungrig!


                                                                      



                                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0