41209

Hej igen
Nu medans jag sitter här och väntar på att marcus ska höra av sig så fick jag väldigt tråkiigt så ja kom på att jag fyller faktiskt 18 år om 1 år och typ 5 veckor haha jag ska ju iför sig fylla 17 först men det hoppar vi över. ja i alla fall så vet ja precis vilken bil jag ska ha när jag står där på min 18 års dag och den kommer på bilden här nere :)



ME LIKE ! <3


                                                                                                             




Kommentarer
Postat av: Sandra

Den bilen är fet !! Vill också ha den! haha :D

2009-12-11 @ 17:04:06
URL: http://saandriiie.devote.se
Postat av: SVAR

HAhah ja dom e skit snygga ! måste ha den haha

2009-12-11 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0