51209

HEJ!
Ja som sagt så va det ju utgång i går för mig o massa av mina kompisar. Kvällen började hos emma istället för hos bringan hos emma satt vi en liten stund sen bar det av utåt vi började med att besöka krogenkrogen där träffa ja natha vi dansa jätte mkt skit kul faktistk synd abra att inte jenny va där för denna gången spela dom mycket bättre musik :P jaja i alla fall efter krogenkrogen så fick det bli kockar jäklar va vi dansa ja o emma helt galet va det men lilla gummsan hade tappat sin mobil så hon vira om kring o leta efter den med ett tag me då dansa ja o marcus förfullt (Y)! sen bar det av hemmåt i nana!
Så himla rolig kväll igår ! sakna bara jenny
<3
Idag så vet jag inte vad som händer jag sak försöka väcka marcus och se vad han säger :) jag skriver mer sen pusspuss :)


Kommentarer
Postat av: jenny

är det ok att ja komenterar?

jaja kul att du hade skoj i går , skulle vart med dock :P <3

2009-12-05 @ 14:44:01
Postat av: SVAR

ja varför skulle det inte vara det?

ja det skulle du <3

2009-12-05 @ 14:58:24
Postat av: jenny

ja skoja med dig bara , du sa ju att ja komenetera hela tiden :P

2009-12-05 @ 15:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0