61209

Jag säger bara sicken underbar helg!!
Roligaste på länge..
Vi va hos Jossan i stenungsund i går med massa roligt folk Dansa och prata om allt möjligt hur kul som hellst.
Men idag mår ja lite mindra bra huvudvärken har gått över nu men nu e jag bara tröt, jag väntar på jenny för hon ska komma med "flickan som lekte med elden" så ska vi ligga och titta på den, kommer bli en mysig söndags kväll. Sen är det ju skolan som vanligt i morgon =/  men snart är det jul lov :D


Jag tog massa bilder igår med nathas kamera jag ska ta dom från facebook sen när hon lägger in dom. Och sen kommer dom upp här på bloggen :D! jag vet att jag är rätt dålig med bilder men det e så här att min kamera laddare ligger hemma i marcus låda och mitt batteri är dött så därför har det inte blivit några bilder. Nu kom jenny så vi ska se film nu skriver i mon !

HejDå




                         



                     


Kommentarer
Postat av: jenny

eftersom ja tycker det är så himla skoj att komentera din blogg så gör ja det nu på detta inlägg också, mkt trevlig och jätteskoj lördagskväll o myyyys på film :D <3 du är ,kt bra vännen <3

2009-12-06 @ 21:42:05
Postat av: kattis

hej gumman!!

Är med dig alltid!!!!!!!!!

Älskar dig!!!!!!!!

2009-12-07 @ 16:47:41
Postat av: SVAR

Heej mamma :)

va bra Älskar dig med !!

2009-12-07 @ 20:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0