71209

Hej
Idag har det varit en väldigt bra dag för mig.
Det var skolan som vanligt ganska tråkigt men efter det blev det till att åka till sjukgymnasten det va faktiskt väldigt kul men det märktes att jag inte hade tränat på ett tag haha jag kommer vakna upp med världens träningsvärk men det är det värt! Efter träningen åkte jag upp till pappa och satt och prata med han ett tag sen tvinga jag han att köra hem mig o det gjorde han Så snäll som han e (: älskar min pappi! Nu är jag hemma och thomas sa precis till mig att båten är betald och klar den står i göteborgshamn I januari inplastadoch fin efter en resa från usa så nu har vi världens finaste båt :D en See ray 30 fot! me like :*
Nu ska jag strax ta mig en sallad o titta på ullared!
Jag måste börja köpa julklappar nu ! har inte gjort det än! Jaja en sak är ja säker på o det är att det blir en julklapp mindre i år! tänk vad avundsjuka och några "Mkt Coolare" kompisar kan göra...
Jaja jag älskar min Jenny,Teres och min Marcus Dom e bäst!


Oj ja skulle lägga in bilder på festen från helgen men ullarde börjar nu !
Hej då :D
<3

Kommentarer
Postat av: jenny

det är tur vi har varann , du får en extra stor bara för att du är såååå underbar <3

2009-12-07 @ 21:09:58
Postat av: SVAR

hahahah ja :D

2009-12-08 @ 14:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0