81209

Heeiii
Så J****A ont i ryggen har jag idag! kan knappt gå nu känner jag, Hoppas det blir bättre nu med lite träning o massage. Ídag har i alla fall jag varit i skolan som vanligt och jag har lite plugg att göra innan jag ska iväg till marstrand på julbord. Om ni vill veta så går jag på Mimershus Omvårdnad! Kan säga att det är en hel del att göra.
Idag så fyller min morfar 60 år! Grattis till han :D vi ska fira han på fredag med smörgåstårta JAG ÄLSKAR smörgåstårta :D Och idag ska vi på julbord på grand hotel jag kommer äta mig så himla tjock och jag kommer stå först i matkön ! Pappa ringde idag med och sa att min kära mobil var tillbaka så den ska jag hämta i mon så då blir det nog lite mer kort här i bloggen där ni får se hela mina dagar i skolan, hemma och hos pojkvännen. så kul!
Min mobil har typ gått sönder 300 gånger ne okej inte så många gånger men 6 gånger.
Nu ska jag börja göra mig i ordning för julbord, ja bör inte ta på mig något åt sittande, så vi får se vad jag letar fram. Ha en bra dag allesammans!

Byebye






                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0