91209

Sho
Jag ska strax till marcus och då hämtar jag min laddare så ja kan ladda min kamera så det blir mer bilder! JAG LOVAR!
Så ja ville bara säga det haha så ni inte tror att jag glömt det :)

Idag har jag varit i min skola som vanligt så himla tråkigt ska bli så jäkla skönt med jullov snart plus att jag fyller ju faktistk år om 5 veckor med då hoppas jag att jag får något fint av er alla.
Efter skolan så åkte jag hem till pappa och hämta min mobil som är tillbaka från lagning så nu ska jag snart börja använda den med igen mkt bättre. jag hinner inte skriva så himla mycket idag jag sak in u duschen nu sen åka till marcus <3 får se om jag kanske får låna datorn där och skriva ett inlägg :)

Ha det så bra så länge  (Y)

Jo en sak till jag ser ju hur många läsare jag har varje dag och det är ju några stycker och det är jag jätte glad över :D men det skulle bli mktmkt roligare om ni börja kommentera :D:D


SAKNAR SOMMAREN !
                                                                                                                     
                 

                                                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: jenny

ja komenterar ! (Y)

2009-12-09 @ 21:41:30
Postat av: SVAR

ja vet det tycker jag e bra :D

2009-12-09 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0