Önskelista till tomten !

Ja nu blev det önskelistatime !
Tror ni tomten läser min blogg? jo klart han måste göra !!


                                                                            

 Önskelista
1.  En perserkatt
2. En rosa mys dräckt
3. Ett namn halsband med mitt och marcus namn på
4. MASSA smink
5. En Svart mellan väska
6. Lår stövlar med klack
7. BH & troser
7. En korg full med strumpbyxer o leggings i olika material och stil.
8.En klocka (stor)
9. Produkter till mitt hår så som värmeskydd,spray söta spännen
10. En ring
11. En liten söt mössa med en roset på eller något gulligt
12. krämer till huden
13. Träningskort på sportlife + solning
14. En resa utomlands med marcus
15. Pengar

Det får allt bli bra för i år fyller ju år snart med så få ju ha något att önska då me!
 Men man får ju faktistk lägga till lite om man kommer på något senare det har min mammi sagt (:
Har ni tips på mer så lämna gärna en kommentar !










                                                           





                                                       
                                                             


Kommentarer
Postat av: jenny

okej redan bestämmt mig , ja köper allt till dig spciellt den dära resan till dig och marcus så ja du får ta och önska dig andra saker från dina andra nära o kära , :):) <3

2009-12-01 @ 19:32:41
Postat av: SVAR

hahahaah aa får vell försöka med det då :D

2009-12-01 @ 19:36:34
Postat av: jenny

försöka? ja är redan klar :o

2009-12-02 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0