301109

Hejhej
Idag var det dags för skolan igen =/ skulle igentligen till sjukgymnasten efter skolan men ringde och sa att ja va sjuk för det har hänt lite saker så jag klarade inte av att gå dit idag, ska i alla fall dit på torsdag och få massage det ska bli toppen ! Är så himla tröt på att komma hemma mår verkligen inte bra utav att vara hemma just nu av olika orsaker, så nu e vell drömmen att vinna pengar så man kan flytta hemifrån tänk va skönt att ta sin väska packa ner jenny=bästis o marcus=pojkvänn a jenny kan vell få packa ner en person med om hon vill :*! ne men tänk om man kunde göra det hur underbart skulle inte det vara då?

Jaja drömma kan man ju alltid...


Jag och Jenny <3
Jag och jenny <3

Jag och Marcus <3



Blir säkert ett till inlägg senare


byebye

 

 


Kommentarer
Postat av: Michan

Bringan e bäst ingen protest

2009-11-30 @ 20:10:09
Postat av: BRINGAN

Michan är bättre mig :D

2009-11-30 @ 20:54:42
Postat av: jenny

ja det hade varit superduper skönt att göra det :) så då får ja plocka med mig snuttefilten då? haha nej om det ändo vore att man kunde packa ner ngt :P du vet vart ja bor o du är alltid välkommen hjärtat , gör vad som helst för att du ska må bra. pusss din jenny <3

2009-11-30 @ 21:49:38
Postat av: SVAR

hahah jaa :) ja det vet ja älskar dig med :DD:D<3

2009-12-01 @ 16:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0