Trött

Ja det blev inget mer skrivande i går men hade inte tid.
I alla fall så bärde det av till krogenkrogen med
jenny & jossan grabbsen kom med en senare buss
vi började kvällen med jätte god mat sen blev det en jätte söt tårta med bilar på :D efter tårtan så va det bara till att börja dricka och dansa för fullt! Helt underbar kväll måste göras om det va längesedan det blev en sån lyckad utekväll! Men idag mår jag mindre bra jag har inte ens vågat titta på mitt konto för att se hur mkt pengar jag gjorde av med och huvdvärken vill inte försvinna menmen nu ska jag i alla fall äta hemmagjorda revben med pommes och planera för lilla julafton !


                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0