Underbar dag

Hej :)
hur mår alla idag ? jag mår faktiskt toppen !
Idag är det ugång för mig i kväll Min kära kompis emma fyller 18 ! inte alls avis på henne eller så nejnej!
Vi ska först till Krogen och äta middag sen bär det av utåt det kommer säkert bli en riktigt lyckad kväll (Y)
jag ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga upp sen det är alltid lite små kul att titta på, jag har inte så mycket att skriva just nu för jag har inte hunnit med att göra så mycket idag jag har gjort mig i ordning inför i kväll och väntar på att bussen som ska gå in till min pojkvän. Men jag kan ju se om jag kan låna datorn hos han och skriva ett inlägg lite mer om hur kvällen ska bli sen :D..
Ska ni göra något roligt i idag så skriv gärna och berätta ? (Y)


Om ni inte ska göra något speciellt i kväll så tycker jag att ni kan gå in och bli medlem på http://gratisbio.se/
Där kan ni samla poäng som ni sen kan växla in till present kort på ALLA möjliga affärer och det bästa är att det är helt GRATIS! Hur soft som hellst !


                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0