28 April

Hejhej :)
Sicken bra dag det vart idag ! 

* Fick sovmorgon (guldvärld)
*Fick G på mitt prov, trodde verkligen det skulle bli IG
*Träna sten hårt idag verkligen, har lärt mig att man ska dricka Celcius lugnt och sansat då funkar den verkligen!
*Köpt mig en Sportlife träningsväska
*Jossi följde med och träna idag med det var kul
* Just det! Jenny fick sommarjobb på kungälvssjukhus :D så glad för din skull.

Ja och nu har jag äntligen kommit hem har tränat massa på mitt engelska prov som jag ska ha i mon, får hoppas det går bra.
Idag får jag sova själv älsklingen har få vattenknä så han ska till läkaren i mon får hoppas det går bra :)
Snart är det Valborg vad händer ? får ta och hitta på något riktigt kul.

jäjä ja ska plugga vidare
kramkram



One way to happines...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0