:)

Jag tog lite "ledigt" från bloggen nu på påsk lovet :)
men i alla fall så ja hela min påskhelg var ju full packad och jag gjorde allt som jag hade planerar, tror faktiskt detta var den bästa påskhelgen någonsin :) hade kul från Fredag till måndag morgon haha. inte en lugn sekund på 4 dagar men kul var det! På lovet nu har jag inte gjort något jätte speciellt jag var och färga mitt hår med jenny och sen har jag bara varit och träffat massa folk :) denna helgen som nu varit har faktiskt varit ganska lugn i fredags gjorde jag inte något tror jag jag har jätte jobbigt hosta så jag har mäst tagit det lugnt och i lördags var jag hos terese och satt o prata massa :P

Aja nu är det i alla fall måndag dagen på en ny vecka hade bara tre leketioner idag så det var super så nu är jag hemma och ska strax åka och träna med mamma och terese. Denna veckan kommer nog blir bra för det är ju helt underbart väder.
På fredag ska jag på begravning :( tycker det ska bli jätte jobbigt verkligen har redan en liten klump i magen faktiskt och jag är en sån överkänslig person med så jag kommer verkligen gråta ögonen ur mig och speciellt när man tittar runt omkring sig på allt annat folk som med gråter, Det är mina kompis pappa som har gått bort sådärför känns det änu jobbigare att behöva se han och hans syskon så ledsna det kommer göra jätte ont.
Men i alla fall jag vet att detta kommer nog att bli den finaste begravningen jag någosin gått på!
Hoppas du har det bra Dennis!
Alla tänker på dig.

Skriver mer sen när ja kommit hem.
kramkram


Våran första bild tsm!
Mamma<3Moster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0