Godmorgon


Hej på er:)
 Nu är jag nyvaken och idag är det ingen vanlig dag för det är rebeckas födelsedag!
Grattis gumman :)

Ja nu är det ju fredag och jag är mkt glad, Marcus sov hos mig i natt massa mys :) fast han åkte nu på morgonen han skulle till sin tråkiga Mma träning :P men han ska ringa sen så vi kan se vilka som ska komma hit i mon på påsk :)
Nu skicka jag precis iväg ett sms till jenny jag vill nog låna lite kläder av henne som jag ska ha idag haha men hon verkar inte svara hon kanske inte ens är vaken.. hon som alltid är vaken innan mig :P
Jaja nu ska jag in i duschen strax i alla fall o senare kommer Jossan då ska vi prata massa skit och göra oss i ordning :)
Kramkram

Pippi är på på tv :O


Jag&Rebecka <3
Hon är äna gla, äna lika gla som hon på russinpaketet Gla för ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0