Lördag

Heejheej
Just nu sitter jag i min blåa soffa tittar på Chuck och har väldigt tråkigt men det är rätt skönt att vara hemma, denna veckan har väl inte varit den bästa jag har varit sjuk haft jätte hosta inte alls mått bra, Igår var jag på begravning det va fruktansvärt hemskt jag grät otroligt mkt fyfy,´men den var så otroligt fin! och lilla jasmin sjöng en jätte fin låt ussch nästan så man börjar gråta nu när man tänker tillbax, jag tog i alla fall lite bilder som jag får lägga upp sen för jag sitter på mammas data nu så har dom inte här.
Aa idag händer inte så jätte mkt vad jag vet men något får jag allt hitta på men känner mig alämnt nere idag också :S konstigt aa min pappa har fått för sig att inte höra av sig helt plötsligt har nog inte hört av han på två veckor.. kul!
Menmen

får slänga in bilderna sen ha så kul alla idag :)
kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0