Mysig dag

Hej!
Idag åkte jag och jenny moppe till skolan i 3-!
Gud va kallt det var himla tur att jag tog vinter jackan på mig idag annars skulle jag varit en isbit när i kommit fram. 
Började dagen med semenarium gick faktiskt rätt bra har precis avslutat matspjälkningen så jäkla skönt för jag mådde verkligen jätte illa utav att läsa,prata och skriva om det :S fyfy men nu är det avslutat i alla fall :) 

Efter skolan så hoppa jag och jenny på hennes racer moppe och gled vidare till sportlife Gick på crossen i 15 min och träna styrka resten, jag måste bara påpeka det att det är inte lätt att göra situps samtidigt som man försöker prata och titta på sin kompis jag börja garva direkt när jag titta på jenny och hon klara inte ens av att titta på mig för att hon var tvungen att göra klart allt haha
 Aja efter träningen så Bar det av till Bettans salladsbar var hur hungrig som hellst så det blev en sallad sen blev det ett besök på kyrkogården hälsa på Farfar och även titta på Dennis fina grav även om han inte ligger där än så va det fint och titta på alla blommer som låg där.
Nu är jag sooooooo trött!

Ska ränsa mina bilder och låtar lite nu så får se om det dyket upp lite roliga saker på bloggen sen haha
Kramkram


Älskar dig jennybabe <3
Du&ja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0