070110

Hej :)
Ja nu va det ett tag sen jag skrev igen här!
ja vet det e rätt dåligt av mig o några har klagat över det men ibland blir jag jätte sugen på att skriva o ibland så har jag ingen ork alls, jag kan ju säga att ja ska försöka börja skriva mer så får vi se hur det går :D
Det skulle varit roligare om folk kommentera för det e kul o lyssna på folks åsikter o se vad ni har i o säga och om vad ni vill läsa om Tänk om alla som läser säger vad ni vill läsa om så lovar jag att jag lägger in ett inlägg till varje person för då blir ju alla glada för dom får ju läsa om precis det dom vill :D Kan inte bli så mkt bättre!


Jaa Sen den senaste gången jag skrev så har det hänt väldigt mkt det har varit nyår som min kille och några andra kompisar hade, det va faktiskt väldigt roligt att fira med alla sina kompisar för annars brukar alla vara så utsprida men i år va alla på samma ställe :) Sen har faktiskt jag fyllt år :D! 17 blev jag världens meningslösaste ålder menmen ett steg närmare 18 i alla fall :) ja sen har det inte hänt så mycket mer i morgon är det skolan så jäkla tråkigt och jag fattar inte varför man ska börja på en fredag när det ändå blir helg sen men det är bara o traska dit och se glad ut, fast under lovet har jag lyckats vända på dygnet så vi får vell se hur bra det ska gå och sova nu ja kommer säkert vara ett vrak när jag vaknar men det e vell bara till o dra på sig några fina kläder äta en liten frukost ut med hunden o dra på ett leende o traska till bussen i denna härliga värme vi har (Y) låter ju underbart..

Jag tror jag kom på en ny kategori som jag ska ha i bloggen Eller a 2 MichanGillar & MichanOgillar
Så nu har jag samanlagt 4 kategorier MittEgnaMode MichanTycker MichanGillar & MichanOgillar.
Gud va mkt michan det blev aja det får bli så då vet ni alla fall att det handlar om mig :D! kan ni aldrig ta fel på det. Vi får hoppas att det blir lite o läsa i alla kategorierna Vi får helt enkelt hålla tummarna..
Nu ska ja greja lite saker till bloggen så jag kanske kommer in med ett inlägg sen som jag oftast alltid brukar säga i mina inlägg så blir det typ två veckor efter men jag ska FÖRSÖKA lovar :*


Kramkram


Inget smink ful ihåret o sommar Helt underbart!
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0