070110/080110

Hej igen!
Nu har jag gjort klar två Bilder som tillhör dom två nya kategorierna, jag tänkte det blir säkert lite roligare om man lägger in en sådan bild när man ska prata om vad jag gillar och inte gillar, Men jag har inte gjort några bilder till dom två andra kategorierna MittEgnaMode och MichanTycker för jag kommer inte på något som jag kan göra till dom två..men har ni ider så skriv :)
Jag Tänkte att jag skulle lägga upp dom nu så kan ni vell skriva om vad ni tycker om dom :)

MichanGillar!
(Då får man ju ha ett "litet" leende om man ändå ska prata om något man gillar!)


MichanOGillar!
(Då får man ha ett "annat" leende om man ens kan kalla det för leende haha)

Hoppas ni tycker om dom Om inte så bryr jag mig inte heller ja tyckte allt dom blev lite söta ^^

Nu ska jag nog sova Skola i mon Yeeeyh! :(:(

Kramkram



Kommentarer
Postat av: Elysh ♥

Snygg design :)



Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg :)

2010-01-13 @ 18:47:23
URL: http://elysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0