110110

Hej :)
Idag var det inte alls tänkt att jag skulle skriva här men det blev så i alla fall!
Idag har det varit skola mktmkt tråkiigt, Jenny (BaraMinBästis!) fick för sig att vi skulle gå till en ny leksaksaffär idag när vi hade håltimma och för att komma till denna affär fick vi gå ute i världens kyla! Så när vi väl kommit ut så står alla och tittar på jenny och frågar vart vi ska men då säger hon att hon bara har sätt en skylt där det står TYP vart den ligger så hon vet inte riktigt vart vi ska gå ... Haha jag har inte klagat så mkt på länge som när vi gick runt och leta idag Ja men jag och matilda fick smygit undan vi sprang till macdonalds och vänta på dom så länge :P Sen kom dom till oss och dom hade hittat denna affären o Jenny hade hittat det hon leta efter :D
Mkt bra slut!
Efter skolan begav jag mig till sjukgymnasten och träna :) Min tränare tycker att jag har blivit mkt starkare än innan, Så nu bör folk passa sig jag kanske kommer och puklar på er hela högen och lyckas jag inte så har Jenny musklerna till att lyckas med det :D. Ne nu ska vi inte vara så hemska.. Jag är snäll ibland
Som ni alla vet så fyllde jag 17 år nu den 4 januari Och min kille och hans tvillingbror fyllde 21 nu den 10 januari
så vi har bestämmt oss för att fira det nu på lördag på "hemlig ort" vill inte ha massa äckligt löst folk där.
Det kommer bli hur kul som hellst jätte bra musik massa dricka och Alla sina underbara kompisar kan inte bli bättre.. :) Sen förväntar jag ju mig ju självklart massa paket! inga paket kommer ingen in.. Ne ja skoja sådan är jag faktiskt inte det får ni inte tro! Tänk om man skulle vart sån Krävt paket från sina kompisar? Nedu Skulle inte komma på frågan..
Ja det kommer mera inlägg sen om våran fest säkert :) 
Kommer bli massa bilder från festen i alla fall, jenny har faktiskt lovat att ta bilder :D 
Sen igår så firade vi ju Marcus och Linus lite med att gå ner till ytterbykrog och äta godmat! Jätte trevligt och mysigt var det allt, jag fick vip platsen :D sitta mellan födelsedags barnen ! haha så lila clara kunde hålla isär dom :P ne jag bara skoja så va det inte alls men i alla fall så va det jätte trevligt men lite för kallt inne på resturangen men maten var toppern! Sen gick vi hem och marcus satt vid datan och jag o linda titta på skräckfilm (Y) Hoppas du fick en bra dag hjärtat :) även om dit paket kommer sen ^^
I mon ska jag till frissan med Loveli :D!
Strax kommer det upp ett inlägg eller två om vad Jag Gillar Och O gillar roligtroligt..


Kramkram




Kommentarer
Postat av: jenny

kuuuuuul med nytt inlägg :D måste ju komentera då :D haha .muskler om ja har så folket bör akta sig :):P helgen kommer bli toppen :D:D puss på dej bästa michaela ! <3

2010-01-11 @ 21:39:42
Postat av: Svar jenny

Ja hahaha :D<3!!

2010-01-11 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0