180110

Hej :)
Denna helgen har varit jätte bra enligt mig (Y). I lördags så firade vi mig marcus och linus, jag hade jätte roligt tack för alla som kom. Innan vi började festa så tog jag och linda varsin pulka och åkte lite haha jag har blåmärken på båda benen =/ men kul va det fast jag är väldigt mesig när det gäller att åka sådant, skidor kan jag åka i alla svarta backar men inte pulka i en liten slänt :P i Fredags var jag bara hemma hos Marcus med Linda och Peter det va allt trevligt. Idag så har jag varit i skolan, vi har bytt schema nu till vt och det är inte alls bra ! Sen efter skolan åkte jag och mamma och solade kände att jag behövde lite färg sen så skulle jag även köpa ett träningskort men så var man tvungen att vara 18 för att öppna ett autogiro så ja pappa får följa med mig så han får skriva det på han :) Sen så är det bara till och börja bränna allt svett så man kan visa sig i bikinin. Kommer bli toppen jag har aldrig varit så här taggad för att börja träna innan, detta senaste halv året har jag bara ätit massa gått och kanske gått upp några kilo (A) haha men ser ju inte ut som en speciell padda som går o släpar på både fett och sjukdomar, Jaja nog pratat om det. Nästa måndag går jag på Apu i 6 hela veckor så skönt o slippa skolan är jätte trött på den. Idag fyller min plast pappa år med fast jag har inte köpt något än, fast jag känner mig inte så dålig faktistkt han har ju fått sin båt nu den står i göteborgshamn och väntar på oss att vi ska komma o hämta den :D längtar massa..
Jaja kanske kommer in ett inlägg senare e lite sugen på att skriva idag faktiskt :P

Kramkram





Kvällens party dresser !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0