190110


PASTASALLAD!
Enligt mig så finns det ingen bättre maträtt än pasta sallad,
Finns inte en ända dålig sak med det och om någon kommer på det så skriv gärna en kommentar om vilket för jag vet verkligen ingen dålig sak.
Här kommer alla dom bra sakerna
1. sallad ? nyttigt
2. du kan välja precis hur du vill ha den
3. Med eller utan sås man tar det man själv tycker är godast?
4.Billig?! Om du ska gå ut och äta så är en sallad billigare en den andra maten Och även hemma!
5.Du kan ha alla olika sortes såser
6.Du har bara saker som DU gillar i den inget som du behöver ta bort
7.Du behöver inte ha dåligt samvete efter du har ätit den, som du kanske har med en pizza?
8.Sallader finns På alla STORA snabbmats ställen jag vet
9.Du svälter inte bara för att du äter det, efter som det är pasta i får du i dig kolhydrater och vill du inte ha några kolhydrater så tar du bort pastan och såsen det är bara två ingridienser som försvinner salladen är hur god ändå!
10.Den ser fin och nyttig ut! massa olika färger, det är roligare och äta om det ser bra ut.
Finns så många mera bra saker med det, kommer du på några mer skriv en kommentar!
Dom dåliga sakerna
Enligt mig finns det inga dåliga saker om pastasallad
men kommer ni på några skriv en kommentar så lovar ja att ta upp det i bloggen.

Så nu vet ni ytligare en sak om mig, är det så att ni vill veta saker om mig så skriv en kommentar om just vad så lovar jag att jag ska ta upp det så får ni se vilken kategori det hamnar i :)
Om ni gör det så glöm inte skicka en länkning till eran blogg om ni har någon för gör ni det länkar jag självklart eran blogg ;)

KramKram





Kommentarer
Postat av: jenny

tjenna :D

skriv om vad du blir glad av :D



länk från Jennydenballaste :)

2010-01-19 @ 20:50:32
Postat av: Svar Jenny

Hahha Ja det kan jag göra :D

2010-01-21 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0