210110

Hej :)
Idag har det hänt väldigt mycket. Jag träffade min Handledare idag hon verkar toppen (Y) så det kommer nog bli en bra apu jag fick se mitt schema för dom kommande 6 veckorna och det såg också mycket bra ut :)
så nu längtar jag lite tills jag ska böra min apu, jag börjar på tisdag kl 10 så vi får vell se hur det går.
Sen efter skolan åkte jag till sportlife! fick äntligen köpt mig mitt efterlängtande träningskort Så nu ska jag börja träna innför sommaren jag har unnat mig god mat aldelles för länge nu, jag tog en solning idag med kännder att det är dags att börja värma upp sitt pigment redan nu, fast jag har verkligen inte svårt för att få färg på sommaren men det är alltid skönt att börja i tid :) Sen så ringe min kära pappa mig nu för en timma sen och sa att jag ska börja ha våran hund Affe mer för just nu är han i allingsås hos min pappas tjej och där trivs han inte det förstår jag ;) haha ne men det ska bli jätte kul o ha han på dagarna och även nätter han e så mysig o söt :)
Ja men nu ska ja ta mig en dusch så kanske jag skriver sen :)
Kramkram




<3

 


Kommentarer
Postat av: Matilda jakobsson

Söt är du !

2010-01-25 @ 21:45:25
Postat av: SVAR

Aww Tack :)

2010-01-25 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0