250110

Hej :)
Nu har det börjat o hända grejer i mitt liv!
Jag har börjat träna det är inte ofta sådana drastiska saker händer mig haha Och i morgon är det min första dag för apun jag är lite nervös men bara lite.
I helgen har jag verkligen inte gjort någonting bara varit hemma hos marcus, i fredags gymma jag med terese och idag Så blev det mitt första pass, vi gick på bodyvive Ja trodde inte det skulle vara så jobbigt men det blev det jag känner redan av värken i mina muskler haha i morgon ska vi köra Box det ska bli kul tror jag, jag tycker inte sånt e jätte kul men terese o jossan lyckades få med mig på det ändå så vi får vell hoppas att det ska gå bra. kommer nog ha rejäl träningsverk efter boxen så ja hoppas att ja inte ska behöve lyfta någon tant eller farbror på onsdan så ja tappar dom :S
Jaja nu ska jag faktiskt sova jag orkar inte lägga ut något mer idag det va meningen att ja skulle göra Michansmode men jag är jätte trött skriver i mon
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0