290110

Heej allt folk!
Jag är väldigt tröt idag kan jag säga jag har jobbat alla dagar tills idag så idag är jag ledig hur skönt som hellst men jag ska dock jobba på lördag och söndag =/ men sen e ja ledig igen tre dagar :) Jag har börjat träna jätte mkt nu faktiskt jag är jätte stolt över mig själv jag har tränat alla dagar denna veckan förutom i onsdags då va ja hos sukgymnasten o träna istället så jag har haft jätte ont i kroppen hela veckan av träningsvärken men den försvinner vell med tiden får jag hoppas, jag fick sova med tigerbalsam över hela ryggen igår kväll för jag hade så ont men det är allt värt det :D haha det är hur kul som hellst att träna jag fattar inte varför jag inte börja tidigare men nu är jag igång i alla fall :) Jaa i helgen händer ju inte så speciellt mkt efter som jag jobbar både lördag o söndag men får vell se om jag hittar på något ändå. Just nu sitter jag och tittar på när marcus städar vet inte vad har har fått gör sig men det är något han gör varje fredag :P Sen lite senare ska jag träna igen fast vet inte om vi ska träna pass eller på gymet  det får bli en liten överaskning haha sola ska jag göra idag i alla fall det ska bli skönt :)  sen efter det ska jag träffa jenny och vara med henne.
Jag kanske skriver  sen igen om jag orkar o kommer ihåg..
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oj, tufft att bara vara ledig en dag den här veckan.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-29 @ 14:58:51
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0