En bra dag



Idag har det varit en bra dag tycker jag :D
Skolan var helt okeej, Sen åkte jag och träna S-core och sen gick jag i hög fart på bandet i 20 min med OCH jag lyckades tappa bort min mamma inne på sportlife med =/ ja blev jätte orolig men sen kom hon allt fram :)
Ialla fall så va det rätt skönt att få tränat idag har inte tränat på hela helgen så det var skönt och kul!
Idag är min första dag som jag börjat äta äppelcidervinäger i tabletter ni har säkert hört talas om dom, a i alla fall det är inget farligt dom är bara super bra för att hjälpa till o bryta ner maten och minska söt suget den innehåller mer än 30 nyttiga näringsämnen så dom är bra o äta om man ska gå ner i vikt eller bara vill få igång kroppen men det läskiga med dessa tabletter är att dom är så stora tycker jag Och dom ska sväljas med mkt vatten jag har jätte svårt att få ner dom där jäkla sakerna dom vill lixom nästan komma upp igen men man får vell vara stark och hålla i mot haha
Nu ska jag titta tv :) (som jag aldrig gör menar jag haha)
Ha det bra

Kramkram


Kommentarer
Postat av: mmautildah' TÄVLING PÅGÅR.

hur är det med dig :)?

2010-03-16 @ 17:12:11
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0