En död blogg...


Ha Ha jo det känns som det varit årseda jag varit här inne.Det var det nog med.Men faktumet är det att jag vet inte om jag tycker det är så jätte roligt att sitta och skriva hela tiden, ibland är det helt blankt i hvudet och jag vet inte vad jag ska skriva så då blir det sådana här uppehåll från bloggen nu har det vell varit ett övedrivet långt uppehåll har ju inte skrivit på typ en månad men jag har ändå varit inne på och tittat på min statistik och sett hur läsarna har minskat och minskat för varje dag men inte gjort något åt det.. och nu idag så kände jag för att titta in igen och nu fick jag ett litet ryck och ville skriva lite men jag menar det går ju inte att skriva då och då bara och sen sluta helt plötsligt för då blir det ju ingen rolig blogg o läsa :P så jag vet inte om jag ska fortsätta med bloggen eller inte ? får nog tänka lite på om jag ska sätta igång eller inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0