?!!

Jaa Som sagt så skulle jag besluta om jag ska ha kvar bloggen eller inte och jag är nästan säker på att jag ska ha kvar den :)!
 Jag villVillVill jätte gärna börja skriva i den mkt men det e svårt =/ haha ne men jag får ge det ett försök till för det är väldigt kul och veta om att folk sitter och vill veta om vad man har för sig. SÅ därför får jag ge det ett försök till jag har sagt detta många gånger men jag ska försöka, jag har kommit på att jag vill ha en lapptop stavas det så tro? a i alla fall en sån bärbar dator för då kan jag skriva precis när jag vill nu måste jag ju gå ut ur mitt rum hela tiden och sätta mig i hallen :S men jag får vell kanske skaffa mig ett jobb snart (A) Hej jag är 17 år och alla mina kompisar har jobb utan jag :D Yehy! Ne men jag får vell försöka fixa det :)



Ne men om jag ska ta och uppdatera lite då :)
Igår var jag hos pernilla med jenny och gjorde god mat sen hade pernilla tagit hem lite filmer som vi låg och titta på hela kvällen jag hade jätte mysiigt verkligen :) Det var kul och träffas alla tre! Vi tittade på den filmen prinsessan ni kanske har hört om den? Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den :S den var ju lite hemsk om hur dom behandla hon maja tror jag hon heter hon den tjocka det handlar om men sen var själva filmen väldigt seg sen började vi titta på en skräckis "Det är något fel på Ester" HAHA det kan man lugnt säga en liten föräldralös flicka som springer runt och mördar folk Hmm ? aa den var väldigt udda. menmen sen var det hem till sängen och ringa marcus och prata lite med han och sen var det dags och sova.. Och nu sitter jag här 15.49 nu duschad och ska strax gå och packa ner lite saker ska till apun i mon börjar 06.45 så det blir till att sova hos marcus idag :)
Kanske kommer in ett inlägg sen när jag är klar dom säger ju att om man ska driva en bra blogg ska man skriva 6 till7 inlägg om dagen :S och jag kanske skriver 1 inte ens det :S och att man ska ta mkt kort jag går aldrig runt med kameran jag får nog börja göra det :P Vi får se hur detta går vi hoppas på det bästa helt enkelt :D!

Kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0