:)

Tja !
Jaa hej igen :) det är ju dags att bättre på mitt bloggande så nu varje gång jag får chansen så försöker jag sätta mig och skriva är rätt stolt över att jag försöker i alla fall..
Ja ne idag har jag inte alls gjort något speciellt var och träna med mamma en snabbis sen bar det hem till marcus när jag kommit hit så ska marcus pappa åka och köpa godis så då blev jag jätte sugen på det så jag fick snällt följa med och köpa mig en gottepåse :D litenoliten vet jag inte men marcus äter med så jag får inte i mig allt själv :P Jag har ju nu den senaste månaden börjat träna väldigt väldigt mkt men sen så märker jag ingen vikt nedgång =/ men jag har fått en jäkla massa muskler jag har aldrig haft arm musklerna men nu ska ni veta att jag har allt fått en liten söt bisepskula :D haha och bakom där gömmer sig triseps men dom syns snart med ! haha ja men till saken jag satt och fundera på varför syns det inte att jag går ner i vikt till jag kom på att jag äter väldigt mkt med (A) jag är än riktig mat älskare! men jag ska försöka dra ner på det och det kommer jag klara med för har ett väldigt stort mål att nå till sommaren och det målet får ni veta till sommaren :)
Jag ha haft lite tråkiigt en stund nu så ja har några bilder som jag kan passa på att bjuda på ! bara så ni vet så kör jag på två små tofsar iidag har inte haft det sen jag var typ 5 eller något och jag kanske ser rätt liten ut men ja gillart!
Är faktiskt lite sugen på att kasta in ett inlägg i någon utav mina kategorier får se om det blir av idag ?





Ja så här kul har jag det nu!
:)
KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0