*

Hejsan
Jag har inte uppdaterat här på ett tag nu för har faktiskt inte haft någon lust, det har hänt så otroligt mkt nu på några dagar bara, det har inte varit en jätte rolig vecka =/
Men nu i helgen så har det varit mkt mys jag o jenny satt hemma i lördags o ville se på film så vi tog moppen och åkte till tappen o köpte på oss en chips påse dipp fanta o massa godis haha filmen sög verkligen jag somna i halva filmen sen vakna jag o jenny typ samtidigt då va bara kl runt 11 men jag har aldrig varit så tröt som jag var då min ögon ramla bara ner :P så vi stängde av filmen o somna lika fort igen haha..Idag har jag hemma från skolan jag har kallsvettats hela natten o har jätte ont i huvudet..Skriver nog mer sen.



Jag hoppas du har det bra där du är nu dennis jag kännde dig inte bra men av allt jag har hört lät du som en helt underbar person, Du lämna en stor saknad efter. O sen till Kaggen,jonas,jimmy,jossan,jasmine o jossan så vill jag bara säga att jag tänker på er <3
vila ifrid Dennis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0