Godförmiddag

Hej allihopa!
Idag har jag varit hemma från min apu jag har en fruktansvärd huvudvärk och den är inte rolig att gå runt med när man är hos gamla det känns som man är mkt vimsigare och man glömmer saker tappar saker och jag är inte på sådant humör för det idag. Sådet blev en lång sovmorgon istället med både marcus och tussen :) men nu har jag kommit mig upp ja har iför sig varit vaken i en timma nu men jag har blivit sittande framför datan men nu är jag väldigt sugen på frukost men ja vet inte om jag orkar göra den ? jo men ja får vell ta och göra mig en god ägg macka haha det är jag sugen på :D skriver sen när jag har gjort klar min lyx frukost !

Kramkram


Mitt morgon humör idag..

Tummen upp för min underbara morgon frisyr :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0