Godnatt

Hej på er!
ja nu är det ju kvällen så det är väl dags att gå o sova nu :)
idag har varit en väldigt slapp dag känner jag, jag mår mkt bättre nu än vad jag gjorde i morse o förra natten,Jag måste bara säga det att jag älskar att vara hemma ! bara vara hemma titta tv sitta vid datan gå runt i en stor mjukis tröja inget smink och självklart ha mamma hemma med bara vi två :) a vi får ju inte glömma våran hund med ja tror hon har bytt ut mamma till mig i stället för förut var hon väldigt mkt för att bara vara med mamma gå efter henne överallt o bara mysa med henne och skälla extra högt när hon kom hem men nu är det tvärt om nu gör hon allt detsamma fats mot mig i stället hur gullig som hellst är hon fast jag kan allt få mig mina spela på henne i bland när hon inte lyssnar (A) jaja i mon är deet skolan som gäller 8 till 4 jippi! sen hem o sen åka o träna (Y) ja blir inte så mkt skrivande nu är jätte trött ..
kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0