Hemma

hej igen :)
nu har jag varit hemma en liten stund min mage är full med god sallad som mamma gjorde åt mig :D med räkor och krabba muma :P det var faktiskt jätte skönt att träna idag haha man får ju röraa lite på dö fläsket :P men nu har jag i alla fall tittat klart på anna anka söker assistent o nu är det efterlyst men jag få dra mig in på mitt rum snart måste plugga på samhäls prov och engelska gloser kulkul..
Imon är sista dagen i skolan sen är det påskhelg och påsklov ska bli mkt skönt får jag säga.
Ja men nu ska jag plugga kanske skriver sen :)
Kramkram

Saknar dig sofia !<3



Min hund bara älskar mig ! ;D

Kommentarer
Postat av: sofia the best!

har saknat dig gummsi <3

2010-04-01 @ 13:05:11
URL: http://sofianordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0