Mktmkt trött

Idag är jag verkligen döende typ a ne men ja e jätte trött.
Har haft jätte mkt och göra på apun en stackars farbror mår inte alls bra =/ menmen efter apun åkte jag och träna med kära terese Det blev till att bara gymma, körde ett 20 min fettförbräningsprogram på crossen som alltid när jag gymmar och sen träna jag mage,rygg och mkt armar :) det kändes väldigt bra nu är jag äntligen hemma ska göra mig en matlåda och krypa ner i sängen börjar kl 07.00 i mon igen känns riktigt kul.. Jag har inte gjort så mkt mer idag är apun, tränat åkt hem och tagit ut min hund och sen hem till mamma  en riktigt bra tisdag haha ne men det har inte varit något fel på den.
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0