Plugga,Träna,PluggaTräna

hejhej!
Jag måste bara säga att visa folk är väldigt orättvisa o tänker bara på sig själva!
Varför igentligen någon som kan svara mig på det? Vore tacksam för ett svar :D

Så nu Ja va Tror ni ja har gjort idag ?
jag har gjoort så mkt........... Jag har varit i skolan! ovanligt va?
Ja men i alla fall ja va i skolan gjorde inte så jätte mkt haha världens roligaste sak hände lyssna väldigt noga nu haha


Vi var i skolan kan det va för två veckor sen ? a i alla fall så gick en kille förbi mig,jenny,matilda och sofia Han ser lite mysko ut får ja säga världens krull har han på huvudet o sin fina ryggsäck på ryggen a i alla fall så ville jenny va lite trevlig så hon sa hej helt vanligt när han gick förbi som vilken person som hellst.
A o nu den senaste veckan har han tittat på jenny med världens smile! precis som han ville säga något och sen har han börjat dyka upp väldigt mkt där vi är Hmm ? Ja men så idag så stod vi och prata med våran lärare så när vi gick från hennes kontor så satt han där o jag börjar små flina lite för mig själv för ja tyckte det va lite roligt MEN så helt plötsligt så ställer han sig upp och försöker prata med jenny jag har aldrig sätt en nervösare männsika än han det va nästan synd om han, han vred på sig jätte mkt och tog sig i håret hela tiden o försökte prata o det ända han fick fram va lite små ord bara..så jenny försökte få fram va det va han ville säga men det v näsan helt omöjligt hahah! Jag har verkligen inte skratta så mkt på hur länge som hellst som då ! jag kunde inte ens stå kvar vid jenny jag fick gå iväg haha han fick i alla fall sagt att han går samhälle i trean tror ja? och om det va något vi ville han efter som Jenny sagt hej ? haha
Ja det va dagens roligaste händelse :D

Nu ska jag åka o träna med dom bästa Teres,Jennypenny o självklart Mamma <3 (A)

Kramkram




Är det fest så är det! mina pinglor :)

Kommentarer
Postat av: sofia :D

HAHAHAHA! fan att jag missade det! haha :D roligt. jag saknar er massaaaa, ni är bäst<3

2010-03-31 @ 17:20:22
URL: http://sofianordgren.blogg.se/
Postat av: jenny

hahah ja sofia synd att du missa det :/

mmmh snyggaste bilden verkligen...

2010-03-31 @ 20:48:26
Postat av: MATILDA

harregud :O nästan så man blir rädd :d ! <3

2010-04-12 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0