Sminkparty

Heej :)
Idag har min mamma haft sminkparty hemma! Jätte roligt va det. Det var för märket Mary Kay Hur jäkla bra som hellst  det ligger 1 på bästa märket i hela världen och dom har varit bäst i 3 år på raken !
Jag köpte En paket till händer och fötter jag har aldrig känt mig så ren om händerna efter jag använde det helt underbart och sen blev det en kräm och foundation Super bra :) Så om ni vill ha bra saker så ska ni köpa Mary Kay. I morgon är det dags för bodypump relese ska bli jätte roligt tror jag får börja lägga på mer vikter nu så det händer något drastiskt :P
Kramkram

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg!:)

2010-03-18 @ 18:44:09
URL: http://amandamandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0