Söndag

En mkt seg dag idag.
Hejsan allt folk nu är det slutet på denna helgen fy van tråkiigt tillbaka till skolan i mon med typ 2 prov o se fram i mot :O ussh Ja men min helg har varit mkt bra får jag säga I fredas så hade jag och marcus 18 månaders dag så han kom till mig efter sin träning så titta vi på film Ace ventura titta vi på :D han är grym haha! sen i lördags så va jag och träna försökte få bort min träninsvärk men det gick väl så där jaja sen så åkte jag och Joakim O tvätta hans bil medans vi vänta på jennypenny Sen kom hon till oss så satte vi oss i bilen o åkte vidare till lilla Edet för att hämta terese :D väl framme i edet så satt vi där en stund och prata om massa se bar det av hem till jocke o tatuera terese det blev en röd roset jättefin verkligen! sen så blev det lite dricka o charader haha  o just det får ju inte glömma alla MJ konserter vi satt o titta på med :) ja o nu är det söndag så nu sitter jag här hemma hos pappa och ska äta kottfärssås och spagetti hur gott om hellst har inte ätit sen i går morse så nu e ja hungrig.. bilder från helgen kommer sen :)
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0