Tillbaka till verkligheten

Hej :)
Förlåt för dålig uppdatering men i fredags så jobbade jag hela kvällen och sen i lördags så var det MTV weekend break med ryan sheckler Så jag har alltså tillbringat både lördag och söndag med att titta på det haha ja vet låter värsta töntit men jag älskar sådana program men nu har ja i alla fall bestämt mig för att jag ka flytta utomlands när jag har Tjänat i hop mina pengar Jag ska hamna nånstans i usa MEN till ett varmt ställe där ingen snö kan nå mig :) och nära vattnet.. Jah har suttit här hela helgen nu och planerat ihop mitt hus så det kommer bli toppen ! Jaja Då börjar jag skolan i mon igen efter 6 veckor hur jäkla tråkiigt låter inte det då.. Ussch
Aja men ska inte sitta här och bara skriva för att jag har tråkiigt :)
Om ni vet något bra ställe som man kan flytta till där det är varm och ligger i usa och vid vattnet så kommentera gärna :)
Kramkram




Kommentarer
Postat av: amanda

Hej, jag förstår vad du menar. Jag tror faktiskt att det skulle kunna gå bätte om Salem skulle komma vidare, hans låt är lite med annorlunda och speciell än vad annas var. Eller hur man ska säga :P

2010-03-14 @ 21:19:32
URL: http://amandaastrid.blogg.se/
Postat av: jenny

du skulle bara våga lämna mig....

2010-03-14 @ 22:15:59
Postat av: Svar Jenny

Ne du ska följa med :)

2010-03-15 @ 19:45:08
Postat av: jenny

mmh tvek alltså :p

2010-03-15 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0