Yoo

Änu en dag i skolan avklarad!
Jag har haft hela 7 leketioner idag fyfan säger jag bara dom som jobbar ska inte komma och klaga var glada att ni får pengar. Sen bar det av till träning med mina två pinglor Jenny och terese :) vi var nog där i ca 2 timmar tror jag och terese var där en halv timma innan oss med så man kan säga att vi tjejer får klaga över att vi har ont i kroppen ikväll :) Fick ju träna lite extra hårt idag efter som jag inte kan träna i mon =/ mamma ska ha smink party här hemma så får se om man lyckas hitta något fint. På torsdag är det i alla fall Bodypump relese alltså att dom ändrar programet Så om ni aldrig har kört bodypump innan så kom nu på torsdag till sportlife i rollsbo Och testa :D det är hur jäkla kul som hellst vill ni se snabba resultat ska ni gå den ta inte mig som exempel för mig värkar det vara något grovt fel på för jag går ju inte ner vilket jag än gör men det funkar på andra :)

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte konstigt att du inte går ner i vikt när du börjat träna :) muskler väger mer än fett, alltså är det vanligt att man går upp när man börjar ! mät dig med måttband en gång i månaden så får du se dina resultat :)

2010-03-17 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0