1 Maj

Hej :)
Igår va det ju valborg !
Vi starta dagen med att äta på ytterbykrog några stycken det var mkt gott sen drog vi vidare till robin och satt där o tjöta måste ju bara påpecka att robins katt är inte normal så nu vet ni det!
Sen åkte vi till krogenkrogen och innan jag,pillan och jenny beslöt oss för att gå in så var vi allt på en upptäx färd som jag inte kommer glömma på länge haha! Ja i alla fall va på krogen tills det stängde sen åkte jag och marcus hem, kl halv 5 tyckte marcus att det var dags för ett bad så det sluta med att vi satt och bada till kl5 på morgonen haha men det var mysigt :)
så idag ät jag tröttare än någonsin men det får man vara ibland :)

nu ska jag strax äta hemmagjorda revben grillad mjaskolvar och massa mer gott :D

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0