16Maj

Ja jag vet jag har verkligen inte uppdaterat någonting, men ibland orkar jag inte har typ ingen lust ibland så då blir det så här.

Min helg har faktiskt varit hyfsat bra :)
Ifredags var jag hos min pappa det var väl sådär, kul att träffa han jätte trevligt verkligen tills fram mot kvällen, då hela kvällen gick åt helvete. menmen
Lördags var jag med mina kära kompisar, jätte trevligt hade vi, åkte in till ytterby hem till minkille och satt där sen bar det av utåt,en mkt händelserik kväll får jag ju säga haha.
Söndag ja då gick ju själv klart life of ryan på tv så jag har tittat på ALLA avsnitt verkligen, jaa herregud en vacker dag ska jag med flytta till usa (A).

Nu är det inte långt kvar tills vi slutar skolan fyfan vad härligt säger jag, så jäkla tröt är jag på skolan nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0