17Maj

Yoo!:)
hur är det med alla i dag?! idag är jag tröt och seg fast måste ändå plugga lite för att få in allt i tid till skolan innan den tar slut, jus nu har jag bara legat hemma och segat i soffan just nu tittar jag på Thecity på mtv och har två flåsande hundar vid min sida men det är väl alltid lite trevligt med sällskap,
i morgon blir det träning ska bli skönt faktiskt.

Jag har funderat på en sak faktisk,t tänk hur beroende man är av sin mobil igentligen speciellt jag som går med min på mig hela tiden, jag glömde min mobil på toan och sen när ja satt mig i soffan igen fick jag verkligen panik och börja leta som en galning efter den jag fick en jätte klump i magen :S så ska det väl ändå inte vara? sjukt..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0