4 Maj

Hej :) nu var det 3 dagarsen jag skrev :O!!
Aja jag överlever i allafall :) just nu sitter jag helt död i soffan och tittar på något tråkigt har precis läst ut en bok från skolan men den var bra ..
Det har inte hänt så mkt nu i veckan som är så kul att skriva faktiskt, träna jätte hårt igår så jag har jätte träningsvärk nu och det hade även terese så vi skulle åkt och tränat idag men i sista sekund så ville linda o jossan få med oss att bada i oasen så vi åkte dit i stället :D känndes bättre att få simma lite faktiskt :)

just nu händer det inte alls mkt i mitt liv, så finns inte så mkt att skriva jag får fylla ut med lite annat.
Det är ju snart sommar :D undrar bara vart det fina vädret är någonstans ? förra året va det ju jätte fint ute.

Dags att ta tag i sommarjobb snart kanske ? haha ja har nog faktiskt ett redan så jag är inte jätte mkt efter, men verkligen ALLA pengar ska gå till körkortet börjar ju med det i december :D jäklar vad härligt det kändes att säga så haha .
 Aja i mon är det skola som vanligt och sen träna och sen träna på prov härlig onsdag ! a ska inte klaga :)

Ha det bra!
kramkram


snart ät det din dag, tro inte att jag glömt


                                                                   ♥love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0